fbpx

Ogilvy Georgia – საერთაშორისო სარეკლამო სააგენტო

იდეები

რთულია, წინასწარ განსაზღვრო, რამდენად დიდხანს შეინარჩუნებს ესა თუ ის ტრენდი სიძლიერეს ხანგრძლივად. ამიტომ თავიდანვე გაფრთხილებთ, რომ პასუხისმგებლობას არ ვიღებთ.

თავიდან ბევრი სკეპტიკური აზრი არსებობდა – ზოგიერთის აზრით, ინფლუენსერ მარკეტინგი ახირება იყო; ზოგიერთმა ისე მიიღო, როგორც უმნიშვნელო ინსტრუმენტი მარკეტინგულ მიქსში.

ბრენდების რამდენი პროცენტი შეიძლება გაქრეს ერთ ღამეში ყოველგვარი გაფრთხილების გარეშე? Elite Business Magazine-ის მიხედვით, პასუხი 74% გახლავთ.

ამ დროისთვის მომხმარებელთა მოლოდინის სტანდარტმა მიაღწია ყველა დროის მაქსიმუმს, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც საქმე ეხება ციფრულ სამყაროს

სიმართლე ითქვას, 2021-მა წელმა მარკეტოლოგებიც და მომხმარებლებიც მუდმივად საინტერესეო გამოწვევების წინაშე გვამყოფა, თუმცა ეს ნამდვილად მსუბუქი ნათქვამია.

გავიხსენოთ დრო, როდესაც Facebook-მა ან თუნდაც Google-მა პირველად გახსნეს თავისი სარეკლამო პლატფორმები საზოგადოებისთვის.

ბევრი ადამიანი შემხვედრია, ვინც რეკლამირებაში ახალბედა იყო. ერთ-ერთი შეკითხვა, რომელიც მათგან ხშირად მოდიოდა ასე ჟღერდა – გაქვთ რაიმე რჩევა, მათთვის, ვინც ამ სფეროში ახალია? კი, მაქვს და ქვემოთ ამ საკითხებზე გავამახვილებ ყურადღებას.